Komentáře
Lezli jsme to postaru (V/A3) a ve výlezu pod kroužkem se mi podařilo vylámat všechno v čem něco drželo a zakládací hnízda se tak trochu změnily. Nově odhaduju tuhle hákůvku na 6+/A3. Jsou potřeba i lezečky.
Zapsal: berny, 20.01.2004 14:56:00 Nekterym lidskym potrebam ne uplne rozumim. Co takhle si vybrat 6+ nekde vedle a nedemolovat tak cestu hakovanim ostatnim lezcum.
Laco
Zapsal: V\v{S}., 20.01.2004 16:36:58 Souhlasim s Lacem...
Zapsal: Jirka, 21.01.2004 10:19:45 To se mi takz nelibi.jebat takhle p2knou 10-
Zapsal: Kala, 21.01.2004 10:26:28 Kura chlape, tak ty ses dal na hakovacky v krasu, jo?
Zapsal: Juris, 21.01.2004 11:02:47 Nestalo se, že by byl vytrženej nějakej důležitej chyt v cestě, jen se odštíply hrany v hnízdě do kterýho se zakládala jednička čok a potom se uvolnil kámen při pokusu natloutc spárku. V tomhle místě se to leze po lištách, takže cesta není pro čistý přelezy ani poškozena ani znehodnocena. Je jen ztížen původní styl. A jinak pro laca. Hákuju jen cesty, který jsou jako hákovačky psaný. V horách jako když najdeš. Pokud lezeš v horách, tak mě určitě pochopíš.
Zapsal: berny, 21.01.2004 12:53:40 Já to také nechápu, a to ani přes tvé vysvětlení. V Krasu je podle průvodce dost hákovaček bez skalkařského jištění, můžeš se realizovat tam. A hákování v horách? Když ho nehledáš, nepotřebuješ hákovat vůbec nic, ani Hradní spáru. Volným přelezem v ní nic štípat nebudeš a asi ani neulomíš... Každopádně jsi se postaral o pobavení mnoha lezců:-))
Zapsal: Bída, 21.01.2004 13:01:17 no aby ste se nepopo... vy bando volnostylařská - dyť původně to bylo hákenfrai, tak ať si každé dělá co chce - navíc vy volnostylaři taky nejste svatí - kde se vám hodí, tam přitesnete, utesnete, přilepíte, zamáznete, tak z toho k.rva nedělejte vědu
Zapsal: 6ka, 21.01.2004 17:40:28 Co to kur.a plkáš kámo!! Jdi do pi.i s hákováním sportovních cest v naší obtížnostně nejlepší oblasti (v krasu je mnoho jinačích hákovaček)!!! Buril
Zapsal: Buril, 21.01.2004 20:14:45 souhlasím s burilem.hakovat běžte jinam,tam kde nebude vadit ze vsechno ulamete!!
Zapsal: petr, 22.01.2004 18:28:30 Burile,nedelej moc kofry.
Mas ale pravdu je to pepan no.co uz,ale kdyz uz to berny tahle delas,tak to nedavej aspon na net(nemachruj!!!) a bude klidek.
Zapsal: Kala, 23.01.2004 10:44:56 tahni hakovat do macochy, tam si muzes zatloukat skoby az ti budou usiska odstavat
Zapsal: QID, 24.01.2004 15:04:24 Vsichni tady dáváte rady běž hákovat jinam. Ale nechcu se nikoho dotknout, ale která z klasicky vylezenejch cest nebyla volně přelezena?! Samozřejmě kromě Macochy, která je možná jen po dohodě se zprávou CHKO Mor. Kras! Na Hladomorně je to Technic na Byčí je to Zrcadlo na Jáchymce Salve Walley a žleby jsou pozavíraný nebo omezený!
Zapsal: DavidT, 24.01.2004 15:39:41 myslím,že jich je víc než dost.
Zapsal: uhřa, 25.01.2004 11:37:09 berny a máš to vylezený volně když říkáš že to pro volnej přelez není znehodnocený???Nebo jak víš že tam ty ulomený pi.oviny nemají žádnej význam (pro volnej přelez)??..
Zapsal: QID, 25.01.2004 14:12:04 Uhřo tak mi něco doporuč! Dík! D.
Zapsal: DavidT, 25.01.2004 14:22:17 Sloupská hokejka, Cesta kamarádů,Při hraně,Šípkový princ,Žabák,Kolem jeskyní,Mudžimu Ráhmád,Hákuvka => toto jsou hákovačky pi.o v oblastech jinačích než Holštejn,Žleby a Býči skála,žádná z nich není přelezená volně tak si hákuj to co je k tomu určeno a né sportovní cesty!!! Buril
Zapsal: Buril, 25.01.2004 15:21:43 Máš slušnej přehled co je ve Sloupu nezdoláno "čistě" ale ruku na srdce stojí to za hákování?! Možná ta Cesta kamarádů jinak si myslím že důvod proč nejsou tyhle sloupský hákovačky přelezený čistě je pouze takovej že vedou v částech kde se kvůli bujné vegetaci (viz sektor nad Sloupskou jeskyní, Šípkový princ v Rudicích atd..) prostě neleze. Prostě je škoda že supr hákovačky na Rorejsech jsou celou zimu zavřený Idaha projistotu celoročně. Pak zbyde jen někde šušňařit. Alspoň jsem stih Drobkův strop před silvestrem, který bych doporučil všem Ačkařům též vylezený čistě (9-?) ale bez častého opakování taktéž od 1.1. do 15.7. uzavřen.D.
Zapsal: David, 25.01.2004 18:46:27 Tak nevím chlapci, kolik toho máte nahákováno,ale co se týče hákovaček má cenu a nějakou hodnotu v Krase pouze Macocha, na Rorejsech toho zas tak moc není a ostatní jsou, co se týče hákování kvaky.Jinak po okolí toho taky moc není,něco málo na Martince a dál až Střecha Slovenska.Jinak k té Áčkové klasifikaci Hradní spáry, dnes by to A3 rozhodně nebylo,spíš tak max.A2,přece jenom technika postoupila hodně dopředu a nové hákovačky jsou poněkud tvrdší(to jen na okraj,aby někdo nebyl náhodou překvapen,že v Krase vylezl A3 a jinde s tím má nepřekonatelné problémy)a to se netýká v Krase jen Hradní.Jinak bych se taky přikláněl k tomu,aby se volně lezené cesty pokud možno hákovaly,co nejméně,opravdu může něco uletět a pak je třeba po pěkné cestě,ale to záleží opravdu na každém a je na jeho osobním rozhodnutí jak tu cestu přeleze (ale osobně bych se vůbec nechlubil, že jsem volně přelezenou cestu vvylezl jako klasici - technicky, i když k nim v podstatě taky patřím :-)).).
Zapsal: vlk, 25.01.2004 20:27:01 Pripojuji se k Vlkovi. V prve rade bych doporucil vsem aby zchladili vasne a prestali se posilat do p..., je to krasna vec, ale nesmi to bejt chlap.
Vse ma dva aspekty, prelezu - li hakovacku volne a dam do ni nyty, tak nicim puvodni charakter cesty, fakt.
Skobuji li ve volne lezene ceste, kurvim jeji strukturu a je jedno, jestli se ten chyt pouziva nebo, ne.
Kdyz chcete lezt haky, vylezte na Katerinske jeskyni Hakajamasutru 4/A1, nebo Uhybny manevr A2, az to prelezete tak urcite nebudete davat hradni spare A3, podle New age je to max A1 a beze skob!!!
Radek
Zapsal: zoban, 26.01.2004 12:42:31 Pekna debata...docela slusne jsem se pobavil :-)))
Zapsal: Cockin, 27.01.2004 11:23:32 Kolikátkový to jsou kroky, když je to vytrvalostní?dík
Zapsal: Eržik, 08.11.2010 11:08:56 Mně to moc vytrvalostní nepřišlo - tři no-handy mluví za vše...
Zapsal: k., 08.11.2010 11:44:59 Varianta Malá hradní 9+ (T. Pilka, 1987): Hradní spárou k šestému jištění na balkon.
Zapsal: Zaoralf, 16.05.2025 12:13:04 File to zase píšeš Pi... jako zvon. To není žádná varianta, lezeš to úplně stejně, akorát to ukončíš na balkoně, prostě cestu nedolezeš. S tvojí logikou by se to tak dalo udělat u každé cesty a těch variant by mohlo být podle jištění ve kterém to ukončíš. Už by to chtělo trochu rozumu něž něco začneš zase mlátit do klávesnice.
Zapsal: Vlk, 16.05.2025 14:34:41 Pokud vím, tak to tak Svišť vylezl. Nejprve na balkon, pak až komplet nahoru. Mám to jako takovou motivační postupku. Jestli ti to Vlku vadí, tak se ti veřejně omlouvám...
Zapsal: Zaoralf , 16.05.2025 18:46:56 Tak tu máme další epizodu ze série “Zaoralfovy patálie”. Jak si to máme, milý Fildo, vyložit? Cestu jsi celou vylezl a shodil na 9+? Cestu jsi vylezl jen do půlky a ohodnotil ji za 9+? Pokud je to možnost číslo dvě, proč nezapíšeš novou (ne)cestu? Proč u této krásné linky děláš bordel v klasifikaci? Tvoje činy mohou mystifikovat nejedny mnohé budoucí dobyvatele této “AŽ NA VRCHOL LIDOMORNY VEDOUCÍ” cesty.
Zapsal: Eda, 16.05.2025 22:49:45 File na konci šedesátek tuhle cestu Fery a spol. vylezli až nahoru. Zdůrazňuji nahoru, protože se tak tehdy normálně lozilo. To že nějaký sporťák to napřed až nakonec nevylezl, ale jen na balkon je úplně jedno a je mi docela jedno jestli je to Svišť nebo někdo jiný. Prostě tu cestu napřed celou nevylezl. Musel v ní více potrénovat a pak ji dal na kusovku celou. Ale to fakt neznamená žře něco takového existuje, chápeš to? Cesta je odzdola až nahoru, už osazení slaňáku to trošku zjednodušuje, že nemusíš vylézat nahoru do zeleného jako prvovýstupci (slaňáky jsou podmínkou OP). Tak jak sis to napsal, vypadá že jsi king a shodil jsi klasifikaci. Normální člověk by si to vůbec nenapsal a počkal by až to vyleze celé tak, jak se má.
Zapsal: Vlk, 16.05.2025 23:26:05 Ok, zapíšu jako "variantu" zvlášť. Nemám s tím problém.
Zapsal: Zaoralf , 17.05.2025 05:13:29 Osobně se mi zdá, že cestu do půlky nemá smysl zadávat ani jako samostatnou variantu. Jako nejlepší mi přijde zapsat si ji jen doma do deníčku, pokud je to motivační, anebo tady u té cesty ale neveřejné. Ty to v deníčku uvidíš a ostatní ne. Jestli teda rozumím dobře tomu, co je pro tebe "motivačcí".
Zapsal: , 17.05.2025 09:58:25 Zapisovat si nevylezenou cestu jako novou variantu mi přijde dost ujetý. Pokud je tohle pro tebe jen motivační link, tak si ho prosím nikam veřejně nezapisuj a ještě k tomu nevytvářej "novou cestu". Myslím, že Eda to taky nemyslel vážně s jejím vytvořením.
Zapsal: Mikuláš, 17.05.2025 10:37:54 Několik příkladů: Nova a Terranova, Kotelníkův kvak a South park, Panzchida a její prodlužky, Varianta Hradní zleva na polici a Hradní soft, cca 5 variant na Krkavce, kdekoli na jihu L1, L2, L3... Mě to blbé nepřijde. Každý ale ať posoudí sám.
Zapsal: zaoralf, 17.05.2025 10:55:53 A zapsané AF přelezy vám nevadí?
Zapsal: Zaoralf, 17.05.2025 10:59:40 Podle mě tady jde hlavně o to, že Filip má z nějákého důvodu potřebu si zapisovat za každou cenu úplně všechno a nedejbože když mu něco nejde. To si vždycky najde nějakou kličku, jak si to usnadnit. Potom se kolikrát objevují mezi zápisy ostatních Filipův, kterej je například o půl stupně níž. Je to tím, že to shodil? Bůh ví, ale často spíš tím, že to nějak odrbal a potřeboval si to prostě zapsat... často se dokonce sám práskne veřejně na YT. Nejvíc mi přijde škoda, že pak je v tom pak prostě bordel...Nakonec se prezentuje např. na Hanibalu jako velikej krasovej srdcař, což by na Krasu neznalého mohlo působit i tak, že je to pravda, ale kdo zná souvislostí, tak si obrázek umí udělat... Omlouvám se za vyčerpávající komentář, který se vlastně ani netýká této cesty...
Zapsal: MartinČ, 17.05.2025 22:49:13 Už sem to měl napsaný, ale raději sem to smazal. Zaorale, prober se už. Děkujeme.
Zapsal: ..., 18.05.2025 08:34:20
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|